Modules
Bedrijfsgrootte
1 tot 10 medewerkersDeze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 1 tot 10 medewerkers.
M: Tussen de 10 en 50 medewerkers10 tot 50 medewerkers Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 10 tot 50 medewerkers.
L: Tussen de 50 en 250 medewerkers50 tot 250 medewerkersDeze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 50 tot 250 medewerkers.
XL: Meer dan 250 medewerkersMeer dan 250 medewerkersDeze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met meer dan 250 medewerkers.
Besturingssysteem
Linux Deze oplossing ondersteunt Linux.
Mac OSMac OS Deze oplossing ondersteunt Mac OS.
Windows VistaWindows Vista Deze oplossing ondersteunt Windows Vista.
Windows XPWindows XP Deze oplossing ondersteunt Windows XP.
Windows 7Windows 7 Deze oplossing ondersteunt Windows 7.
Windows 8Windows 8 Deze oplossing ondersteunt Windows 8.
Windows 10Windows 10 Deze oplossing ondersteunt Windows 10.
UnixUnix Deze oplossing ondersteunt Unix.
AndersAnders Deze oplossing ondersteunt ook andere operating systems.
Broncode
Closed source Deze oplossing is closed source.
Open sourceOpen source Deze oplossing is open source.
Browser
Chrome Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Chrome.
FirefoxFirefox Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Firefox.
EdgeInternet Explorer Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Internet Explorer.
SafariSafari Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Safari.
Callcenter
Met deze functionaliteiten kunt u een "call me back" knop integreren op uw website.
Call blendingCall blending is een functionaliteit waarbij de hoeveel inbound calls wordt ingeschat, waarna navenant het aantal outbound calls wordt aangepast. Als er veel wordt gebeld naar uw customer service, worden outbound calls uitgesteld. U wilt immers mensen die bellen niet laten wachten. Als het rustiger wordt, stijgt automatisch het aantal outbound calls.
Met dit systeem kunnen gesprekken eenvoudig vanuit het callcenter worden opgeslagen.
Coach & bargeMet coach&barge functionaliteiten kan een supervisor meeluisteren tijdens een telefoongesprek. De supervisor kan verbaal de medewerker coachen zonder dat de klant hier iets van hoort (coaching). Ook kan de supervisor actief deelnemen terwijl het gesprek al is begonnen (barging).
DialersDialers zijn systemen die het opbellen van een adres automatiseren. De callcentermedewerker hoeft dus niet zelf meer een telefoonnummer in te toetsen. Als een gesprek is afgerond wordt het volgende gesprek al klaar gezet. Dit kan een enorme boost geven aan de productiviteit van uw callcenter. Het ontneemt tegelijkertijd veel vrijheid bij de medewerkers om zelf calls in te plannen.
EscalatieMet deze functionaliteiten kunnen callcenter-agents gesprekken met bijhorende informatie doorverbinden naar collega's.
Geautomatiseerd betalingssysteemMet deze functionaliteit wordt het geïnteresseerde prospects veel makkelijker gemaakt om snel te betalen voor een product of dienst. Als naar aanleiding van een telesalesgesprek wordt besloten tot de aanschaf van een product of dienst dan kan de prospect direct overgaan tot koop.
Interactive voice response (IVR)Met IVR of Interactive voice response kunnen binnenkomende belletjes sneller worden afgehandeld. Een klant die opbelt heeft eerst interactie met een geautomatiseerd systeem door middel van spraakherkenning en sneltoetsen. Het systeem kan zelf antwoord geven op vragen de gesteld worden via IVR of de klant doorverbinden naar de juiste afdeling.
Real-time monitoringDeze oplossing stelt u in staat om real-time service calls te monitoren.
Contact management
Met deze functionaliteiten kunt u eenvoudig de activiteiten van een contactpersoon bekijken.
Contacten groeperenContactprofielen kunnen eenvoudig worden gegroepeerd.
Contacten inplannenContactmomenten kunnen eenvoudig worden ingepland.
Custom veldenDe velden bij een profiel kunnen eenvoudig worden benoemd en aangepast.
Data van KvKData van de kamer van koophandel kan worden gekoppeld aan contactprofielen.
Data van LinkedInData van LinkedIn profielen kan worden gekoppeld aan contactprofielen.
Documenten koppelenEr kunnen eenvoudig documenten worden gekoppeld aan een contactprofiel.
E-mail loggingMet deze functie kunnen e-mails worden vastgelegd.
Parent-child relatiesBinnen een contactprofiel kunnen parent-child relaties worden aangewezen.
ZoekfunctieDit CRM-systeem heeft zoekfuncties voor contacten
Customer service
Het CRM-systeem maakt klantenservice via chat mogelijk.
CommunicatievoorkeurHet CRM-systeem kan de communicatievoorkeur per contactpersoon opslaan.
Contractbeheer (SLA)Contractbeheer is een verzamelnaam voor alle toepassingen die u helpen voor het beheren, opslaan, maken, controleren etc. van contracten.
KennisbankHet CRM-systeem heeft een kennisdatabase.
KlantenportaalHet CRM-systeem heeft een eigen klantenportaal.
Social mediaHet CRM-systeem ondersteunt ook klantenservice op sociale media.
Terugbelactie bij bezetHet systeem heeft de mogelijkheid om een specifieke actie te selecteren wanneer de telefoonlijn bezet is.
Ticket supportDeze CRM-systemen kunnen ondersteuningstickets maken.
WachtrijbeheerMet wachtrijbeheer organiseert u welke customer support tickets het meest prioriteit hebben en welke dus het eerste moeten worden behandeld.
Database
Access Deze oplossing ondersteunt Access.
BtrieveBtrieve Deze oplossing ondersteunt Btrieve.
FoxProFoxPro Deze oplossing ondersteunt FoxPro.
FileMakerFileMaker Deze oplossing ondersteunt FileMaker.
HanaHana Deze oplossing ondersteunt Hana.
IBM DB2IBM DB2 Deze oplossing ondersteunt IBM DB2.
InformixInformix Deze oplossing ondersteunt Informix.
Microsoft SQLMicrosoft SQL Deze oplossing ondersteunt Microsoft SQL.
mySQLmySQL Deze oplossing ondersteunt mySQL.
OracleOracle Deze oplossing ondersteunt Oracle.
Pervasive SQLPervasive SQL Deze oplossing ondersteunt Pervasive SQL.
PostgreSQLPostgreSQL Deze oplossing ondersteunt PostgreSQL.
ProgressProgress Deze oplossing ondersteunt Progress.
SybaseSybase Deze oplossing ondersteunt Sybase.
Ecosysteem
Ecosysteem Er bestaat voor deze ERP oplossing een ecosysteem van externe partijen die complementaire diensten leveren zoals add-ons en plug-ins.
GDPR compliant
Gebruikers
Gratis trial
Gratis trial Deze oplossing is beschikbaar als gratis trial.
Implementatiebudget on-site
Tot €5.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tot €5.000.
€5.000 tot €25.000€5.000 tot €25.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €5.000 tot €25.000.
€25.000 tot €50.000€25.000 tot €50.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €25.000 tot €50.000.
€50.000 tot €100.000€50.000 tot €100.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €50.000 tot €100.000.
Meer dan €100.000Meer dan €100.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van meer dan €100.000.
Implementatiebudget SaaS
Tot €25 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget kleiner dan €25 per gebruiker per maand.
€25 tot €50 per gebruiker per maand€25 tot €50 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €25 tot €50 per gebruiker per maand.
€50 tot €75 per gebruiker per maand€50 tot €75 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €50 tot €75 per gebruiker per maand.
€75 tot €100 per gebruiker per maand€75 tot €100 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €75 tot €100 per gebruiker per maand.
€100 tot €150 per gebruiker per maand€100 tot €150 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €100 tot €150 per gebruiker per maand.
Meer dan €150 per gebruiker per maandMeer dan €150 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget groter dan €150 per gebruiker per maand.
Integratie
Lokale support
Nederland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Nederland.
BelgiëBelgië Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in België.
DuitslandDuitsland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Duitsland.
FrankrijkFrankrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Frankrijk.
OostenrijkOostenrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Oostenrijk.
Verenigd KoninkrijkVerenigd Koninkrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Verenigd Koninkrijk.
ZwitserlandZwitserland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Zwitserland.
AndereAndere Deze leverancier biedt ook lokale ondersteuning in andere landen.
Marketing
Dit CRM-systeem heeft functies voor campagne management.
Cross-channel marketingOntwerp en track marketingcampagnes over meerdere kanalen (e-mail, zoekmachine, social media, video, content etc.).
Dynamische contentMet dynamische content kan de content van een e-mail of en landingspage worden aangepast aan de bezoeker. De bezoeker wordt herkend en gematched aan een klantenprofiel. Zodra dit gebeurt kan gepersonaliseerde content worden getoond. Denk aan websites waar u laatst bekeken aankopen kan terug zien.
Evenementen managementVan het werven van bezoekers tot post-event follow up, functionaliteiten voor event-management ondersteunen u bij het gehele proces. Gepersonaliseerde uitnodigen, bezoekersaantallen tracken, herinneringen versturen etc. Het komt allemaal terug in event management.
Huisstijl managementBeheer van bedrijfsidentiteit betekent letterlijk het beheren van uw bedrijfsidentiteit. Het zorgt ervoor dat de bedrijfsidentiteit correct en consistent wordt toegepast op elke applicatie, rekening houdend met de kosten.
Loyaliteitsprogramma'sDit CRM systeem biedt u de mogelijkheid om loyaliteitsprogramma's op te zetten en te beheren.
Mail campagnesDit CRM systeem heeft specifieke functionaliteiten voor het ondersteunen van e-mail marketing.
Marketing automationDit CRM-systeem heeft speciale functies die processen in marketing automatiseren.
SMS marketingDit CRM systeem heeft specifieke functionaliteiten voor het ondersteunen van SMS/WhatsApp Marketing campagnes.
Social media campagnesDit CRM systeem heeft specifieke functionaliteiten voor het ondersteunen van Social Media Marketing campagnes.
Mobiel
Android Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Android.
iOSiOS Deze oplossing is geoptimaliseerd voor iOS, het mobiele besturingssysteem van Apple.
BlackberryBlackberry Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Blackberry.
Windows PhoneWindows Phone Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Windows Phone.
Mobiele applicatie
Overig
Met aanpasbare lay-outs kan de gebruikersinterface worden aangepast aan de smaak van de gebruiker.
Auto-suggestAls de eerste karakters van een zoekopdracht zijn getypt worden er automatisch suggesties gedaan voor zoekresultaten. Dat scheelt veel tijd bij het zoeken naar de juiste informatie.
Bug trackingBug tracking is een typische functionaliteit voor ICT'ers. Zowel intern als extern kan de ontwikkelingen van een probleem met een software bug worden bijgehouden.
Global searchMet global search kan op iedere record in de centrale database worden gezocht.
Offline te gebruikenHet CRM systeem kan offline worden gebruikt. Data dat offline is ingevoerd wordt gesynchroniseerd zodra er succesvol een internetverbinding wordt gemaakt.
Platform
Cloud Een Cloud CRM systeem wordt als het ware gehuurd van de leverancier, net als de servers waarop de software draait. U hoeft dus zelf geen software en hardware aan te schaffen wat enorm in de opstartkosten en de implementatietijd scheelt. Daar tegenover staat dat de functionaliteiten gestandaardiseerd zijn en is het mogelijk dat uw bedrijfsprocessen hierop moeten worden aangepast.
U betaalt een maandelijks bedrag per gebruiker zolang u gebruik wilt maken van de software. In dit maandelijkse bedrag zijn ook de onderhoudskosten, updates en beveiliging van uw CRM systeem opgenomen.
On-premises Een on-premises CRM systeem is geheel naar eigen inzicht in te richten. De software en hardware moeten worden aangeschaft waardoor er vooraf een groot bedrag moet worden gereserveerd.
De ontwikkeling van de software die perfect aansluit op uw werkprocessen, zorgt ervoor dat de implementatietijd soms kan oplopen tot een aantal maanden. Na de implementatie bent u zelf verantwoordelijk voor het onderhouden en beveiligen van uw systeem.
HostedBij een hosted oplossing koopt u de licentie voor de software en bent u vrij om ermee te doen wat u wenst. Het ontwikkelen van de software en de bijbehorende implementatietijd kan oplopen tot enkele maanden.
De software wordt vervolgens op de servers van een derde partij geïnstalleerd. Hierdoor hoeft u geen hardware aan te schaffen. U bent eigenaar van de software zonder dat u zelf verantwoordelijk bent voor de opslag en beveiliging van de servers.
Hybrid Een hybrid CRM oplossing is een combinatie van een on-premises en een Cloud systeem. U wordt eigenaar van de software welke voor een deel op eigen servers wordt geïnstalleerd.
Slechts een deel wordt ontwikkeld speciaal voor uw bedrijf en het andere deel zijn vrijwel standaard functionaliteiten. Hierdoor wordt de implementatietijd beperkt gehouden en wordt er enkel geld uitgegeven aan maatwerk dat noodzakelijk is.
Project management
Dit CRM-systeem heeft toepassingen voor budgetteringsprojecten
FacturatieDit CRM-systeem heeft factureringsfuncties voor projecten.
GroepscommunicatieMet deze functionaliteit kunnen eenvoudig documenten en berichten binnen een projectgroep worden gedeeld.
KlantenportaalMet dit CRM-systeem kan een klantenportaal voor projecten worden opgezet.
PlanningMet dit CRM-systeem kunnen projecten worden gepland met behulp van verschillende functies.
TijdregistratieDit CRM-systeem heeft tijdregistratiefuncties voor projecten.
Timesheets
Het CRM-systeem bevat functies voor het maken van urenstaten.
VoortgangsbewakingTrack de status, voortgang en duur van de uitgevoerde taken en hou bij door welke gebruikers(groepen) deze zijn uitgevoerd.
Rapportage
Met deze functionaliteiten kunt u de concurrentie in de gaten houden. Waar adverteren zij? Welke klanten zijn overgelopen? Wat is het marktaandeel etc.
CallcenterDeze oplossing heeft functionaliteiten voor het analyseren van belangrijke Callcenter KPI's zoals gespreksduur, aantal afgewerkte belletjes, succespercentages etc.
ForecastingForecasting functionaliteiten helpen u om een inschatting te maken van de verwachte prestaties van uw bedrijf in de toekomst.
KlantenserviceHet CRM-systeem heeft evaluatie-opties voor klantenservice.
KlantwaardeMet rapportages over klantenwaarde komt u er achter welke klanten het meeste opleveren. Let bijvoorbeeld niet alleen op omzet, maar vooral op rendement. Dat is belangrijk omdat bij veel bedrijven klanten met de meeste omzet niet per se het meeste bijdragen aan de winst van de onderneming.
MarketingMet dit CRM-systeem kunnen analyses worden gemaakt over de marketing.
PipelineDit CRM systeem heeft een duidelijk overzicht van opkomende orders en werkzaamheden. Een goede analyse van de pipeline is belangrijk om in te kunnen schatten hoeveel werk er in de nabije toekomst is ingepland en hoeveel omzet kan/zal worden gegenereerd.
Project managementDit CRM-systeem heeft functies voor het evalueren en analyseren van projectmanagement in een bedrijf.
RapportenMet een rapporten-editor kunt u eenvoudig zelf aan de slag gaan om de meest relevante rapporten te maken.
Revenue cycleDeze functionaliteit stelt u in staat om te analyseren hoe leads zich door de verschillende fases van de verkoopcyclus bewegen (van anonieme bezoekers tot aan klant en verder).
Sales analyseSalesanalyses zijn erg belangrijk om de prestaties van uw salesafdeling te verbeteren. Welke medewerkers presteerden het beste? Wat kan er beter? Wie heeft een target gemist en waarom?
Sales
Met de accountbeheersoftware kunt u accountinformatie consistent, up-to-date, georganiseerd en traceerbaar houden.
Afspraak managementMet afspraak management kunnen afspraken, meetings, calls of evenement worden aangemaakt en beheerd. De afspraak verschijnt op de kalender van de gebruiker. Ook kunnen collega's worden uitgenodigd om deel te nemen aan de afspraken.
Document managementFile Management stelt u in staat om documenten, grafieken, spreadsheets en andere bestanden op te slaan. De documenten kunnen vervolgens worden gelinkt aan bijhorende afspraken, e-mail, contactprofiel, account manager etc.
Expense managementExpense Management functionaliteiten houden alle kosten bij die in een organisatie gemaakt worden. Of het nu grote bedrijfsuitgaves zijn of een vergoeding voor de lunch.
Funnel managementFunnel Management functionaliteiten geven uw organisatie de mogelijkheid om de salesfunnel/pipeline in de gaten te houden.
Lead managementLead Management is een functionaliteit voor het tracken van al uw leads. Van "click to close" zoals dat heet.
OffertesDeze CRM systemen hebben functionaliteiten voor het opstellen van offertes.
Partner managementDit is een functionaliteit voor het ondersteunen van de relatie tussen u en strategische partners. Kom in contact met channel partners en deel doelstellingen, co-marketing, incentiveprogramma's etc.
Sales collaborationBij bedrijven met complexere dienstverlening zijn er vaak meerdere mensen betrokken tijdens het salesproces. Een functionaliteit voor sales collaboration is dan onmisbaar.
Task managementDeze functionaliteit helpt gebruikers om taken meer efficiënt en op tijd af te ronden. Taken kunnen worden gelinkt aan specifieke gebruikers, contactprofielen, leads etc. De status van een taak kan eenvoudig worden geüpdatet zodat het voor iedereen duidelijk is of er aan de taak wordt gewerkt.
Territory managementAls meerdere sales agents tegelijkertijd aan het werk zijn met verschillende werkgebieden (territoriums) dan zijn functionaliteiten voor territory management interessant. Met deze functionaliteiten worden leads automatisch toegekend aan de juiste sales agents.
Sandbox
Sandbox Dit ERP systeem heeft een sandbox waar aanpassingen en de werking van het systeem kan worden getest voor livegang.
Support
E-mail De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen per e-mail.
FAQFAQ De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen door middel van Frequent Asked Questions (FAQ).
HandleidingenHandleidingen De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een uitgebreide collectie handleidingen.
Live ChatLive Chat De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een live chat.
TelefonischTelefonisch De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met telefonische ondersteuning.
VideoVideo De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een uitgebreide collectie video's.
Taal interface
Nederlands Deze oplossing is in het Nederlands.
EngelsEngels Deze oplossing is in het Engels.
DuitsDuits Deze oplossing is in het Duits.
FransFrans Deze oplossing is in het Frans.
SpaansSpaans Deze oplossing is in het Spaans.
AndereAndere Deze oplossing is ook in andere talen.
Tax compliance
Nederland Deze oplossing is tax compliant voor Nederland.
BelgiëBelgië Deze oplossing is tax compliant voor België.
DuitslandDuitsland Deze oplossing is tax compliant voor Duitsland.
FrankrijkFrankrijk Deze oplossing is tax compliant voor Frankrijk.
OostenrijkOostenrijk Deze oplossing is tax compliant voor Oostenrijk.
Verenigd KoninkrijkVerenigd Koninkrijk Deze oplossing is tax compliant voor Verenigd Koninkrijk.
ZwitserlandZwitserland Deze oplossing is tax compliant voor Zwitserland.
AndereAndere Deze oplossing is tax compliant met andere landen.
Workflows
Deze oplossing heeft eenvoudige drag&drop functionaliteiten voor het ontwerpen van workflows.
Drag & dropDeze oplossing heeft eenvoudige drag&drop functionaliteiten voor het ontwerpen van workflows
Goedkeuring actiesDit systeem ondersteunt "goedkeuring" voor specifieke acties.
Per gebruikerWorkflows kunnen per individu worden ingesteld.
Per groepWorkflows kunnen per groep worden ingesteld.
SerieEr kunnen series of parallelle workflows gemaakt worden.
Visueel overzicht
Workflows kunnen worden gevisualiseerd.
WachtrijbeheerMet deze functionaliteit is het eenvoudig om aan te geven welke documenten het meeste prioriteit hebben en welke wat langer kunnen wachten.