CRM nieuws
Evenementen Evenementen archiefStriktly Business Software opent drie extra kantoren
ERP-en CRM-softwarebedrijf Striktly Business Software, met onder andere een kantoor in Brussel, opent dit voorjaar drie nieuwe offices in België.
28 juni 2021
Buitendienst nog altijd zeer belangrijk
Uit een enquête blijkt nu dat de buitendienst niet is beëindigd, ondanks de steeds toenemende e-commerce. Het blijft een belangrijk onderdeel van de verkoop.
1 oktober 2019
Chatbots in de klantcommunicatie
Zijn chatbots de toekomst van communicatie met de klant of gewoon gimmick? Op veel plaatsen komen we nu zogenaamde chatbots tegen. Maar wat kunnen deze?
25 september 2019
Cross-channelmarketing in het CRM-systeem
Gedrukte mailings ervaren een onverwachte renaissance in marketing. Hoe cross-channelmarketing optimaal kan worden beheerd via het CRM-systeem.
16 september 2019
Haal meer uit kleine klanten
Vaak duurt het langer voordat een klein bedrijf winst oplevert dan een groter bedrijf. Maar niet met het juiste beheer van kleine klanten.
10 september 2019
Een kwart eeuw e-commerce
25 jaar geleden werd de eerste transactie rechtstreeks in een online shop afgehandeld. Sindsdien heeft de snelle ontwikkeling van e-commerce enorm indruk gemaakt.
9 september 2019
Mythe veilige Mac ontkracht
Een voormalige NSA-medewerker snoeit eenvoudig de beveiligingssoftware van het macOS van Apple OS en ontkrachtte de mythe van de veilige Mac.
5 september 2019
Het koopgedrag van klanten analyseren
Bedrijven in de handel hebben vaak een enorme database maar slechts een kleine hoeveelheid informatie wordt hiervan daadwerkelijk gebruikt.
3 september 2019
Wanneer de wereldspelers luisteren
Of het nu Google, Apple, Amazon en nu Microsoft is, ze worstelen momenteel allemaal met de aanklacht of gesprekken worden opgenomen.
2 september 2019
Hoe Artificial Intelligence CRM kan helpen
Wanneer CRM-systemen onderbenut zijn, kan Artificial Intelligence ze helpen hergebruiken.
29 augustus 2019
Callcenter kan klanten niet tevreden stellen
Slechts 14% van alle middelgrote callcenters ziet zichzelf in staat om te voldoen aan de huidige en toekomstige behoeften van hun klanten.
27 augustus 2019
CRM-systemen vaak niet gebruikt
Veel bedrijven hebben een CRM-systeem geïntegreerd, maar gebruiken dit niet volledig of onvoldoende. Wat doen bedrijven verkeerd?
26 augustus 2019
AI vooral interessant voor CRM
Overal wordt momenteel gesproken over de toepassingsmogelijkheden van AI. Waarom CRM-systemen hier bijzonder geschikt voor zijn lees je hier.
31 juli 2019
Veel beweging in de CRM-markt
Wat de nieuwste acquisities van Google, Salesforce, Microsoft en vele andere grote spelers ons vertellen over de toekomst van de CRM-markt.
29 juli 2019
Straf voor Vodafone voor ongeoorloofde telefonische reclame
Vodafone zou via externe callcenters contact hebben gehad met klanten en voormalige klanten tegen hun wil.
25 juli 2019
Salesforce met low-code blockchain-platform voor CRM
CRM-leverancier en marktleider Salesforce introduceert het eerste low-code blockchain-platform voor CRM-systemen.
24 juli 2019
De wereldwijde CRM-markt blijft groeien
Volgens een recent onderzoek van Gartner groeide de CRM-markt in 2018 met 15,6%. En hij blijft groeien.
23 juli 2019